| Index / Bouweenpc.nl Announcements / Bouweenpc official MSN group chat |
|
Administrator Posts: 14235
|
![]() Wat is de Bouweenpc official MSN group chat? De BEP group chat is de plaats waar onze leden in contact kunnen komen met elkaar. Anders dan het forum is het hier mogelijk om direct te chatten met elkaar en zijn er wat minder regels m.b.t. "spammen of blaten". Je hebt wel MSN nodig om te kunnen joinen. Hoe moet ik joinen? Simpel! Voeg het volgende MSN adres toe aan je contactlijst: group755100@groupsim.com. Regels?! Ja, ook op een group chat moeten er natuurlijk wat regels zijn. Zonder regels wordt alles een beestenboel jullie kennende! - Geen Caps Lock aan laten staan - Geen racistische uitspraken maken - Geen reclame maken voor eender welke site - Niet flamen, schelden of schuttingstaal gebruiken. - Niet roddelen over andere (crew)leden - Respecteer de wensen van de crew Veelgestelde vragen V: Hoe verander ik mijn Nickname? A: Dit kan je doen in het Activity Panel. V: Wat is het Activity Panel? A: Dit is een paneel waar je oa je naam en opties kan veranderen. V: Hoe open ik het Activity Panel? A: Door iets te zeggen of door een buzzer te sturen. V: Ik ben eruit gekicked, hoe kom ik er nu weer in? A: Door de groep opnieuw toe te voegen. V: Kan ik berichten voor een tijdje blokkeren? A: Ja, of je blokkeert de group chat of je typt: "/b 100" om de chat even te blokkeren. V: Ik heb iets gezien wat volgens de regels eigenlijk niet mag! Wat moet ik doen? A: E-mail een van onze crewleden en wij zullen zorgen dat de personen in kwestie aangesproken worden op hun gedrag. V: Hoe kan ik zien welke commando's ik kan gebruiken? A: Typ in en druk op enter: "/help" Deze reactie is het laatst gewijzigd door Kenny op woensdag 30 september 2009 om 22:55 |
|
| ____________________________________________________ Gumball 3000 door BE & NL |
||
|
|
Eeuhm een beetje verouderd,we zijn al zowat een half jaar actief. achjaah
|
|
| ____________________________________________________ KennyCaseModz.NL !---------SPooN gOeS wilD. |
||
|
|
Het is altijd makkelijk voor de nieuwkomers, en het is toch een stukje bep dus dat moet officieel uitgelecht worden. |
|
|
|
Dit is wel echt lame Er is al zo lang een semi-officiele groupchat waar nooit iemand van de crew is geweest behalve dan Mauro.
|
|
| ____________________________________________________ Ook hier ben ik de officiele droogkloot! |
||
|
|
Deze bestond al, en is al een heel groot deel van de Bouweenpc.nl community actief. Alleen is het wel een andere groep ![]() Email: group755100@groupsim.com De chat telt ondertussen al 127 Beppers en het is er altijd super gezellig ![]() De regels staan beschreven in het Activity Panel en de functionaliteiten zijn gelijk aan de groep beschreven in de TS. See you there! Deze reactie is het laatst gewijzigd door Kenny op maandag 05 oktober 2009 om 23:20 |
|
|
|
Dat klopt, er was al een group chat voor Bouweenpc.nl, maar daar hadden wij als crew onze bedenkingen op den duur bij. Omdat er geen controle vanuit de crew zelf was kwam het nogal vaak voor dat er in die chat ongecontroleerd kon worden gepraat over crewleden van BEP, wat natuurlijk niet altijd wordt gewaardeerd. Daar wij nu een officiële chat group hebben aangemaakt voor jullie kunnen wij als crew hier een oogje in het zeil houden om te zorgen dat er wat minder vaak ruzies voorkomen. Dat houdt ook in dat het voor beginnende users van Bouweenpc.nl een prettigere omgeving is om bekend mee te worden. Opmerkingen hierover zullen er uiteraard wel zijn, maar die hebben we graag per PM of e-mail en niet in dit topic. |
|
| ____________________________________________________ Gumball 3000 door BE & NL |
||
|
|
Met dit gedeelte ben ik helemaal eens : Quote:
Dat klopt, er was al een group chat voor Bouweenpc.nl, maar daar hadden wij als crew onze bedenkingen op den duur bij. Omdat er geen controle vanuit de crew zelf was kwam het nogal vaak voor dat er in die chat ongecontroleerd kon worden gepraat over crewleden van BEP, wat natuurlijk niet altijd wordt gewaardeerd. |
|
| ____________________________________________________ KennyCaseModz.NL !---------SPooN gOeS wilD. |
||
|
|
Quote:
evil_homer schreef op donderdag 01 oktober 2009 om 12:23 Met dit gedeelte ben ik helemaal eens : [..] Ookal denk ik dat dat met een kleine email uitwisseling met Zhane we daar ook wel uit zouden komen. |
|
|
|
hmm.. is het niet handiger om gewoon IRC te gebruiken? dit is namelijk veel beter onder controle te houden daar naast zijn er ook leuke stats-servertjes voor in een kanaal te zetten, en kan je ook andere kanalen bezoeken ![]() wel leuk initiatief overigens (had ik een paar jaar geleden ook al met IRC geïntroduceerd, maar toen was er blijkbaar geen animo voor )
|
|
| ____________________________________________________ klik voor mijn >>> spec's |
||
|
|
IRC zou idd een mogelijkheid zijn, alleen ik denk dat niet zoveel mensen het gebruiken, vooral omdat iedereen al MSN gebruikt. Daar komt nog bij, nu onze crew deze chat kan modereren komt de controle wel in orde vermoed ik. Ik gebruik bijvoorbeeld zelf nooit IRC, en ik weet dat bijna niemand van de crew het wel gebruikt
|
|
||
|
Nou, dat zal ik niet gelijk zeggen. Ongelooflijk veel personen gebruiken dat als chat, als je gewoon zegt: IRC of niks, downloaden ze het wel/komen ze wel. Ikzelf gebruik het ook, maar dan ook echt voor iets wat ik leuk vind, zoals dit forum.
|
|
| ____________________________________________________ Pc'tje opblazen |
||
| Pagina's in dit topic: 1 | ||||||
| Index / Bouweenpc.nl Announcements / Bouweenpc official MSN group chat | ||||||