| Index / De kroeg / De HerfstKroeg [deel 86] |
|
|
Ha iets in mijn gebied ![]() Waterkoeling heeft VEEL voordelen maar 2 nadelen + geluid koelingseigenschappen Het oog wil ook wat - Lichtelijk onderhoud. De portomonee wordt flink dunner. Deze reactie is het laatst gewijzigd door evil_homer op donderdag 11 november 2010 om 16:34 |
|
| ____________________________________________________ I make THe Beat Go bOoM Papi ! |
||
|
|
Quote:
Inderdaad, je begint met een eenvoudig setje maar daar houdt het niet op, neem dat maar aan . En qua geluid blijft het hetzelfde als bij luchtkoeling natuurlijk : gebruik je stille fans dan is het stil, gebruik je fans met een hoge performance dan gaat dat meestal weer samen met veel lawaai. Het punt is wel zoals evil_homer al aanhaalde, de koelcapaciteit met twee fans is dan weer wel een héél stuk groter .Wat inbouwen betreft is het heus niet moeilijker dan een pc in elkaar steken. Gewoon op voorhand wat uitzoeken en zeker in het begin alles rustig en stap voor stap doen . En natuurlijk vooraf alles goed uitmeten en uitdenken. Nog een tip is om zeker te veel slang te kopen de eerste keer .
Deze reactie is het laatst gewijzigd door k_a_lf op donderdag 11 november 2010 om 17:18 |
|
| ____________________________________________________ What doesn't kill me only makes me more pissed off! |
||
|
|
Lekker kindertjes snoep geven op stage
|
|
| ____________________________________________________ Ducttape holds the world together |
||
|
Crewlid Posts: 1154
|
Heeft iemand nog tips welke website ik tips en trucks vandaan kan halen voor watercooling?
|
|
| ____________________________________________________ Het is voor de info dat je komt, voor de mensen dat je blijft. |
||
|
Aspirant-crewlid Posts: 1395
|
klik Hier staat heel erg veel in over water koeling. veel leesplezier
|
|
|
|
Highflow ftw, en eeuhm mij?
|
|
| ____________________________________________________ I make THe Beat Go bOoM Papi ! |
||
|
|
Voor de overklokkers onder ons: overklokcompetitie op GoT en waarom is het HF forum (bij mij) zo langzaam? Deze reactie is het laatst gewijzigd door Snowmiss op donderdag 11 november 2010 om 19:20 |
|
| ____________________________________________________ Ik weet te weinig van MS Windows, om hier iets zinnigs over te zeggen. |
||
|
|
Bij mij ook hoor ![]() Druk bezochte site
|
|
||
|
Erelid Posts: 15077
|
Crappy forumsoftware die niet zo efficient werkt, algemeen bekend over vBulletin. Die software is eigenlijk veel te zwaar omdat er zoveel van die poespas dingen op zitten. Maar ik denk dat het voor Freddy niet zoveel uitmaakt want hij kan toch goedkoop aan zn serverhardware komen ![]() Op BEP hebben we ooit 125 actieve forummers gehad (dus op een ogenblik online) en die draaide toen nog als een tierelier. Maarja ook ons forum heeft (heel wat) nadelen
|
|
| ____________________________________________________ Porsche komt met 911 GT2 RS GT3 GTS RS |
||
|
|
dat van die poespas dingen ben ik het totaal eens. Dat weet de sitebeheerder ook, maar die vind al die poespas leuk
|
|
||
|
|
Kenny, ik vind vBulletin (op een normale manier, niet volgestamt met bagger) stuuuuuuuukken beter als Direct Topics
|
|
| ____________________________________________________ DAAAAAAAAAH |
||
|
|
vBulletin/PHPbb is zo traag als dikke stront door een trechter. DT mag dan wel verouderd zijn, of minder opties hebben. Maar het is tenminste razend snel en idioten als ik zijn er verslaafd aan geweest... Dikke woei om het huis... Volgende week winterbandjes onder me vectratje
|
|
|
|
Echt die post aantal van snuk joh, ik moet er nogsteeds even goed naar kijken. |
|
||
|
Erelid Posts: 15077
|
Quote:
Fedde schreef op donderdag 11 november 2010 om 20:45 Kenny, ik vind vBulletin (op een normale manier, niet volgestamt met bagger) stuuuuuuuukken beter als Direct Topics ![]() Beter dan, evenveel als. Neemt niet weg dat Direct Topics sneller is Fedde Je hebt mij ook niet horen zeggen dat DT beter is dan vBulletin.
|
|
| ____________________________________________________ Porsche komt met 911 GT2 RS GT3 GTS RS |
||
|
|
Quote:
evil_homer schreef op donderdag 11 november 2010 om 22:47 Echt die post aantal van snuk joh, ik moet er nogsteeds even goed naar kijken. Als je maar verslaafd genoeg bent he, dan kun je een hoop tijd en energie in een website stoppen
|
|
| Pagina's in dit topic: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 | ||||||
| Index / De kroeg / De HerfstKroeg [deel 86] | ||||||
| Dit topic is gesloten! | ||||||