| Index / Vraag & Aanbod / [tk][n.o.t.k]VisionMaster pro 411&404 |
|
|
Ik bied deze 2 oudjes aan, het zijn echt zeer mooie schermen. Ik verkoop ze omdat ze me wat in de weg staan. Ophalen is het makkelijkste en evt. langsbrengen voor een vergoeding kan ook, het zijn geen licht-gewichten . Neem contact met me op via PM of een mailtje. Over de prijs kunnen we natuurlijk praten.( Voor mailadres zie profiel ) Foto's kun je HIER vinden, omdat veel mensen klagen betreft grootte van foto's. Groetjes
|
|
| ____________________________________________________ Tssssssssssssssss |
||
|
|
Nogsteeds te koop
|
|
||
|
|
CRT schermen doen mensen anno 2010 massaal gratis weg op Markplaats... | |
| ____________________________________________________ Bezoek mijn website: www.tuxplace.nl |
||
|
|
Maar dit zijn goede schermen, eentje doet zelfs 1600x1200
|
|
||
|
|
Hehe bij ons krijgen we ze dagelijks binnen zulke bak beesten en die hebben maar een weg uit het bedrijf, in stukken in een bak. crts zijn niet echt gewild meer, maakt niet uit welk formaat of welk merk je krijgt ze maar zelden weg. Maar misschien heb je geluk en wil er iemand nog graag een hebben, in iedergeval succes met de verkoop. |
|
|
|
^ Dat dus. | |
| ____________________________________________________ Bezoek mijn website: www.tuxplace.nl |
||
|
Crewlid Posts: 1449
|
Vergeet het maar
|
|
| ____________________________________________________ Ik weet te weinig van MS Windows, om hier iets zinnigs over te zeggen. |
||
| Pagina's in dit topic: 1 | ||||||
| Index / Vraag & Aanbod / [tk][n.o.t.k]VisionMaster pro 411&404 | ||||||