| Index / Vraag & Aanbod / [TK] Windows 7 Ultimate 32/64 Bit |
|
|
Ik bied een originele windows 7 Ultimate aan met uiteraard de sticker met serienummer. Het gaat hierbij om twee dvd's, zowel een 32 als een 64 bit, waar 1 serienummer bij zit. Dit serienummer is te gebruiken om 1 van de 2 versies te installeren! Heb zelf nog geen prijs in gedachte, dus doe een reëel bod. Ophalen kan in overleg in Rijswijk of Almere. Deze reactie is het laatst gewijzigd door Relisys op zondag 07 februari 2010 om 01:02 |
|
|
|
Niemand interesse? Opsturen is ook een mogelijkheid... |
|
|
Allround Crewlid Posts: 4879
|
Richtprijsje is altijd mooi
|
|
| ____________________________________________________ www.auelneides.com |
||
|
|
Is het een Oem? En welke taal? | |
|
|
Het is idd een OEM versie met enkel de disks en een sticker met serienummer. Bij installatie is het de engelse versie. Echter is Ultimate altijd om te zetten naar een andere taal met een languagepack. Heb even rondgekeken en de prijzen van een OEM Ultimate variëren van de €150,- tot €190,-. Hierbij gaat het dan om OF de 32 bit OF de 64 bit versie. Deze zitten bij mij bij elkaar. Een vraagprijs van €120,- lijkt mij dan ook niet gek. |
|
|
|
Oem versies mogen toch officieel niet los verkocht worden, behalve bij een bestelde pc of maakt het in dit geval niet uit? | |
|
|
OEM versies mogen officieel inderdaad alleen bij een pc verkocht worden. Echter wordt dit bij veel winkels ook zonder gedaan. Deze versie heb ik echter rechtstreeks van Microsoft Nederland in verband met werkzaamheden die ik verricht heb tijdens de introductie van windows 7 in Nederland met de marketingactie in Zevenhuizen. Voor wie hier meer over wil weten:http://www.windows.nl/zevenhuizen/ |
|
|
|
Het gaat om een vraagprijs. Een bod doen mag natuurlijk altijd. | |
|
|
45 euries? | |
| ____________________________________________________ I'm shaken, not stirred! |
||
|
|
60 ekkies
|
|
|
|
Bedankt voor de boden. Alleen gaat hij hier voorlopig nog niet voor weg
|
|
|
|
Zit die nog in het folie? Want dan heb ik misschien interesse want eerst wou ik home premium maar ultimate is ook altijd leuk
|
|
|
|
plastic folie is van de disks af. Echter zitten ze nog wel dicht in de papieren hoesjes waarin ze geleverd worden. Zijn daar nog niet uitgeweest en hebben dus nog nooit in een pc gezeten
|
|
|
|
Oké ja ik zal er even over nadenken. Woon je trouwens in de buurt van Leiden? Dat zal anders mooi uitkomen.
|
|
|
|
Ik woon in Rijswijk (tegen Den Haag). | |
| Pagina's in dit topic: 1, 2 | ||||||
| Index / Vraag & Aanbod / [TK] Windows 7 Ultimate 32/64 Bit | ||||||